Människor ibland...

Jag stör mig på:
* när folk hackar på andra människor för saker de har på sig eller hur de ser ut eller vad de gör.
* när människor dömer folk efter utseende, internet, rykten m.m.

Seriöst, låt folk vad de vill och mind your own buissness (haha tänker just nu på Fresh Prince of Bel Air ---> http://www.youtube.com/watch?v=rdSWk6RerQ0 ). Om en tjej t.ex gör ett misstag och du kallar henne för t.ex- hora för det, varför? Alla gör misstag, inget onaturligt, man tänker sig inte för hela tiden. Hur någon ser ut, seriöst varför gå efter utseende? "Herregud, euw så ful, varför pratar du med honom?" För att jag kanske inte bara går efter utseende och vad andra tycker?! Man är ju en helt annan person på internet också och man dömer inte folk försen man träffar de första gången? Rykten då, gud vad jag hatart! Samma sak som internet, lyssna inte på andra utan lär känna personen först! "Jag har hört att den har blablabla", och det är något du har hört men vet du det? NEHE! SÄGER BARA:



Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback