Förhållanden

Det här med förhållanden då, nu när man är 15 tycker jag inte det är så viktigt eftersom man kommer träffa flera personer i framtiden och har hela sitt liv framför sig. De som har jävligt många förhållanden vid denna ålder kommer känna sig sjukt gamla när de är 30, eftersom de redan upplevt allt det här med att ha kille, men de som har kille senare i livet kommer inte känna sig lika gamla. Så att ha ett förhållande tycker jag är just nu lite slöseri med tid, fokusera mer på skolan eftersom det är mer framtiden än att ha ett förhållande, plus brukar man inte vara direkt mnogen för ett förhållande nu vid den här åldern och det kommer sedan. Sedan är det ju ett måste att man ska ha haft ett förhållande innan man fyllt femton (har jag hört i alla fall) men det ska man skita i, gör saker du känner dig bra i som sagt men om du tycker det är bra med ett förhållande, you go girl! Och till er som har hittat din livs kärlek, sjukt kul att ni hittade det tidigt! Men det här är vad jag tycker om förhållanden, behöver inte ett nu, det kommer (va inte desperata också, haha peps ha tålamod ngn gång ska ni se att det kmr).

http://www.weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror inte att man känner sig gammal, jag tror att man känner sig erfaren :p

2011-03-28 @ 21:24:27
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/
Postat av: keela

vilken tur!:)

2011-03-29 @ 16:49:22
URL: http://keela.se
Postat av: Line

Har varit tillsammans med min pojkvän i 1,5 år. Träffade honom när jag var 15 och han är mitt första riktigt seriösa förhållande. Går man runt och tänker "nej, jag är inte mogen, jag är för ung" ja, då hittar man nog aldrig någon heller. Är man framåt och positiv så kommer det spontant. Man är mogen att ha ett förhållande när man är 15 sålänge personen man har ett förhållande med är på samma nivå. Respekterar att du tycker som du gör, men jag tror att man är mogen när förhållandet har kommit spontant. Man slösar inte tid på ett förhållande om man älskar varann och jag tycker inte att det är en sak som gör att man nedprioriterar skolan, man får snarare stöd och hjälp från sin partner.

2011-03-30 @ 13:06:11
URL: http://lineslife.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback