Grab somebody sexy and tell him hey...

Kom hem för en stund sen och har duschat, ska läsa i min underbara bok och dricka te sedan gå och lägga mig. Hade skitkul med massa skum och dans, haha dansa själv med några vänner sen kom alla och dansa, vi får igång alla fester! ;) Emely gick tidigt för hon hade skadat sig, så va med Ajla och andra och hade askul! Måste göras om! Nu får ni lite bilder som var tagna innan vi gick (som jag bjuder på!) och som är tagna nyss, hihi.

Bilderna som var tagna nyss ;)

Innan vi gick! :)


Kommentarer
Postat av: >Emely

Fina barn men jag måste komma ttill dig o hämta mina grejor förstår du (: <3

2011-06-18 @ 11:54:15
URL: http://paypaya.blogg.se/
Postat av: - adrianna

iih, den boken är gryyym!

2011-06-18 @ 13:45:53
URL: http://hubbabubbaaa.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback