Everything you do is super fucking cute and I can't stand it



Blä på mig idag, känner mig så ful!
Nu är jag klar med rummet och ska sprätta min tröja som jag tänkte på i sista sekund, det rullar en massa tankar i mitt huvud så jag glömmer saker. Har sett klart på både säsong 1 & 2 av Fresh Prince of Bel Air och laddar nu hem säsong 3, om det nu blir klart ska jag kolla på det sedan blir det att sova, tror inte att det blir några mer inlägg idag, så vi ses imorgon om jag nu inte gör något mer inlägg.


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback