All I need in my life, is you.

Bilder från dagen


Dagen har spenderats med min fina vän Julia! Vi såg på bio (Kronjuvelerna), sjukt bra film och vi var ensamma i hela biosalongen, haha perfekt för då kan man snacka och garva.

Björn Gustavsson var med och honom var det svårt att ta seriöst, hahaha kolla på filmen så får ni se vad som händer. Efter bion tog vi en fika och gick på stan, fyndade en grej, visar sen! Sen hittade jag massa snygga kängor, waaah! Ska snart träffa Belma, Arjana & Ajla!


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback