Kände fört

När går gränsen vid otrohet? - när killen strular och sådant med en annan tjej.
Är du romantisk? - Jag tror det.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? - en som förstår en, romantisk, snygg (såklart), gullig, snäll, vara som en bästavän eller vad man ska säga, stå för att jag är hans flickvän, skyddande, lita på mig och visa respekt.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - bästa flickvännen man kan ha, haha nej men jag vet faktiskt inte? BRA? Idk.
Vad är viktigt i ett förhållande? - litar på varandra, respekt, vara sig själva och stå för att man är tillsammans.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
Har du lekt med någons känslor? -nej, fyfan för det.
Hur många har du varit ihop med? - tillsammans heter det nu förtiden, en.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 3 veckor, 5 dagar.
Hur länge var ditt kortaste? - En dag, så oseriöst haha.
Singel/förhållande? - Jag vet inte, ganska skönt och vara singel, men skulle inte sitta fel och ha ett förhhållande, men jag orkar inte med ett förhållande nu jag kör på singel.
Är du en bra pojk/flickvän? - ja.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Jag vet inte?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Jag vet inte, 20-25 års åldern tror jag.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - nej, gillar inte tatueringar så mycket och skulle kännas onödigt med någon annans namn.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad.
Hatar du ditt ex? - nej.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? - ja.
När du vill ha någon, vad gör du? - pratar, messar och vill träffa oftast och så.
Bästa raggningsrepliken? - haha raggar aldrig, de kommer till mig ;)))))
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - sommar och typ picnick, naw, mys.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - pappa!
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? -  aldrig mer prata med honom igen.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? - Ja, jag vill skapa en familj och tillbringa ett helt liv med någon jag älskar.
Blir du lätt kär? - ja.
Vad faller du för? - killar såklart haha. Hm, oftast börjar det med utseendet sen är det hur de behandlar mig och hur de är och så.
Vad är det mest avtändande du vet? - När killar är för på, äckliga och bara vill ha sex.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - inte ett dug viktigt, två helt olika människor kan gå lätt ihop!
Har du fått ditt hjärta krossat?
- ja.
Hur raggar du? - mjaow, nej, raggar aldrig hahaha.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? - yes, eller lite blandad kanske men nej.
Vem var din första kärlek? - hihi.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - man gör vad man vill, men blä säger jag, skulle aldrig kunna göra det själv...
Vad tycker du om one night stands? - Euw.
Är kärlek allt i livet? - Tonårskärlek - nej, det kommer så mycket mer killar i livet. Annars ja? För man får kärlek hela tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Sådana här listor är roliga att läsa. Tog bort alla mina men jag ska kanske lägga upp dom igen =)

2011-05-02 @ 18:08:46
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback