Utkast: Okt. 24, 2010




1. Silkesdroppar från Loreal Paris: de här är sjukt bra! Använder de varje gång jag tvättar håret och håret glänser och blir jättelent. Ni hittar de på hårvårdsbaren för 99:-!
2. Duscholja & ansikts och kroppstvätt: huden blir så len av det här! Det är bara att skrubba lite och tvätta så blir huden jättelen, luktar inte så gott men det har man duschgel till! ;) Ni hittar de på apoteket!


Ett bad var sjukt nice! Ska måla naglarna sen dejtar jag sängen hela natten, uppdateringen vecka 43 kommer vara lite seg eftersom det är mycket och göra! Men jag ska försöka att göra åtminstonde ett inlägg per dag och imorgon får ni nog en videoblogg! :)

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback