Stå för vem du är!

Kollade på något program på tv idag och det handlade om någon norsk komiker som var från Pakistan och hånade muslimer m.m för att passa in. Det är så fel! Jag är muslim och jag kommer från Bosnien, jag står för det och jag är stolt över det! Känner att jag är lite annorlundare än mina vänner, vi lever annorlundare men de accpeterar mig för den jag är och vi bryr oss inte om vart vi kommer ifrån osv. Jag behöver inte håna muslimer eller Bosnier för att få vänner, jag är bara mig själv och ingen annan!


hahahaha gulligt säger vi


Kommentarer
Postat av: linn

TÄVLING PÅ BLOGGEN !

har du tröttnat på din header? nu har du chansen att vinna en ny. klicka bara på länken och anmäl dig nu: http://llinnaandersson.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment

puss!

2010-11-28 @ 18:23:04
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback