pics
















Bilder från i tisdags


Tog ett bad, åh vad skönt det var! Ska måla naglarna sen går jag och lägger mig. Imorgon ska jag vara med Arlinda, vi kommer se på film och ja gud vet vad vi hittar på, haha. Drogar Jersey Shore, så himla bäst! Ehm... jag vill ha en samsung nx100, den är lika stor som en kompaktkamera så den är inte så tung men är samtidigt en systemkamera! Har velat ha en systemkamera länge fast det som har hindrat mig är tyngden men nu kom det perfekta, nämligen denna:

Så kan man ändra effekter och sånt vid objektivet, sjukt bra! Pappa, ge mig för min födelsedag 17mars? Han sa om jag jobbar mycket i skolan så får jag så det är bara att jobba på! :D


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback