Jag tror på mina drömmar...

min största dröm är att förändra världen, jag orkar inte lyssna på all krig, fattigdom m.m! Min inspiration är Michael Jackson och Justin Bieber. Det är sjukt svårt att uppnå den drömmen och drömmen är aldrig som den verkar, men jag är stark och jag fortsätter drömma och förlorar aldrig hoppet. Visst är det inte realistiskt, men att göra småsaker gör det mycker bättre. Skänkt massa påsar till Myrorna, bättre än att slänga en massa kläder (som inte ens är sönder) när någon kan använda de, skänkt pengar till cancerfonden osv. Önskar att det kunde finnas en stor spruta som kunde göra så att allt blev bra i världen!



Men om vi alla gör småsaker, blir det inte till stora saker till slut? Jämför dig själv med andra ute i världen så ser du hur bra du har det - sjukvård, vatten, mat, tak över huvudet osv! Livet är int alltid lätt men man ska alltid se det från den ljusa sidan. När du har det jobbigt har någon annan där ute värre!

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Naww söta du=) Det va inte igår..

2010-12-08 @ 12:18:02
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Mia

Bra sagt! Jag funderar på att dra till typ Afhganistan eller nåt sånt och typ hjälpa utsatta barn eller nåt, får väl se vart det leder ;)

2010-12-08 @ 17:13:03
URL: http://stylebymiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Michael Jackson och JUstin Bieber? mhahahhaha

2010-12-08 @ 18:16:31
Postat av: arlinda

du anonyma har du problem eller? 2 grymt bra artister :)<3

2010-12-08 @ 21:49:08
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback