5 saker ni inte visste om mig...

1. Ibland har jag lust och skriva kaxiga låttexter till folk, så jag skriver det helt random på msn till mina vänner ibland. T.ex "Excuse me, whas you saying something? Uh uh you can't tall me nothin", hahaha.
2. Jag får Hanna Montana låtar på hjärnan ganska ofta, så går jag runt och sjunger "everybody makes misstakes, everybody has those days".
3. Jag dagdrömmer.
4. Tränar på min träningscykel 15 minuter varje dag.
5. Jag är naiv!

Har ingenting och skriva så jag körde på en sånhär! Eller en sak har jag att berätta, idag har jag haft värsta sommarkänslan. Först vaknade jag och det var sol ute och det lyste in i mitt rum, äkta sommarkänsla. Sen åt jag sevapsisi eller hur ni säger, cevape på bosniska och det är också sommarkänsla. Åh efter nyår, ge mig sommar!


Sommarbild!

 


Kommentarer
Postat av: MK*

skulle inte banga på lite sommar :(

2010-12-25 @ 17:25:51
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Intressant=)



Så söt du e på bilden=)

2010-12-25 @ 23:06:00
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Anonym

Knäna :O

2010-12-26 @ 01:47:59
Postat av: arlinda

HAHAHAHA SEVAPSISI :D<3

2010-12-26 @ 14:01:44
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback