Plur (rave) style




Bilder från google, klicka för en större bild.

"PLUR är en förkortning som står för "Peace Love Unity Respekt", citerar amerikanska terminologi, en trossats eller mantra av ravekulturen"- Wikipedia

Sökte på den här stilen och jag är helt kär, deras budskap är något jag alltid velat ha (fred osv) och stilen är så fin, äslkar färgerna och allt färglatt. Sakta men säkert ska jag nu ändra min stil till den här, mest på smyckerna men lite på kläderna med, färgglad ska jag bli nu! Vad tycker ni om den här stilen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ravefester beskrivs ofta med droger främst psykedeliska droger såsom MDMA (Ecstasy) och vissa hallucinogener samt amfetamin, kokain och ketamin förstärker upplevelsen och många använder det för att kunna dansa längre.



=D =D =D =D =D Lycka till =D =D =D =D =D

2011-05-02 @ 17:34:08
Postat av: Ruvejda

Sv: Kommer inte direkt gå på ravefester,mer stilen på kläderna. Dock kan jag dansa länge utan några droger!

2011-05-03 @ 15:50:47
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback