You better work if you want me

God dag! Jag har haft fullt upp de här dagarna med att umgås med kompisar eftersom att jag snart åker till Göteborg och Bosnien/Kroatien. Kan berätta om dagarna:

Igår: Sov över hos Emely och vaknade där med Julia, vi fixade oss sen mötte jag Olivia och vi stack hem till mig. Sen var vi med Emey, Julia & Chrizz och efter det sov Emely hos mig. Vi kollade på Ponyo on the cliff fast vi hann inte se hela.

Men Emely vaknade hos mig och vi fortsatte att kolla på Ponyo, men hon skulle ut till landet. Sen kollade jag klart på filmen, den var så söt :') Nu ska jag storstäda rummet och fixa saker till Göteborg, jag bloggar under dagen.

 


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback