Give thanks to Allah, for the moon and the sun.

Bild på mig, redigering och foto av mig!

Egentligen ska jag inte sitta framför datorn, inte bra eftersom jag är sjuk! Men ville bara uppdatera er, idag har jag bara vartit hemma och faktiskt rensat mina lådor under mitt skrivbord, bra att passa på så länge man är hemma. För er som inte känner mig är jag knappt hemma, hittar alltid på något och jag har väldigt mycket energi i mig :) men nu umgås jag med familj, får sådana perioder ibland! :D Fast jag har stor lust att gå ut, men det gör jag när jag är frisk. Jag och min bror bad också förut, älskar att göra det! :)

Kommentarer
Postat av: fridawiman

Sv; Tack! :D

2011-07-16 @ 23:11:12
URL: http://fridawiman.devote.se
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback