Shake ya ass!

Anonym: Firar muslimer inte något annat "år" eller vad jag ska säga :P Undrar bara :)
Svar: Om du tänker på nyår, ja vi har typ vårt eget nyår egentligen men jag väljer att fira nyår när ni firar det. Haha ska jag stå själv och bara yeeeeeeh i februari? xD Men det är typ olika datum varje år och så, men nu bor vi i Sverige så det får bli så! Det är OK att undra ;)

Hej! Första inlägget på året fick börja med en fråga jag såg! Igår, det var sjukt kul! Hahaha vi började med att fixa oss hos Julia sen hade hon lagat ris, kycklig & sallad - nomnomnom! Sen hade Emely bakat muffins och jag 5minuterskola så vi hade efterätt med. Sen gick vi ut, runt och till donken, hahaha typ det kom någon man kan man säga och börja snacka engelska med Emely & Julia och han var typ hög? Sen en gubbe med konstig hatt, det var massa konstiga människor ute. Vid 12 tiden ställde vi oss på ett berg och där hade vi utsikt över staden, såg alla fyrverkerierna och har filmat så det kommer säkert upp! Sen gick vi till en port och så kom det en annan man och bara ska inte ni festa och så ska vi säga att några ska fixa fest och när han var lika gammal som oss festade han i en villa? HAHA! Sen kom han ner och bara vill ni ha en taxi fast vi tackade nej såklart! Det började regna ocskå, men klockrent nyår med mina bruttor! Kommer bilder snart, men vill ha bilder från Emely också. Ska göra lite skolarbete nu, puss puss! Det vart ett långt inlägg men läs om ni vill!


Malmö!


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback