Olivia storasyster!

Nu har vi vart vänner och syskon i ett år och fler ska det bli! Jag är så glad att du började i min skola, ingen är som du. Båda vi hade ingen och vara med så vi fick vara med varann, började snacka lite och jag trodde inte att vi skulle bli så nära vänner som vi är nu. Sedan började Emely och då dissade jag dig lite, eller jag försökte få med dig fast du ville inte men nu hatar ni inte varann längre och jag försökte verkligen att få det funka mellan er. Började bli mer öppen när du kom in i mitt liv och jag kunde snacka med allt med dig (vilket jag kan nu med). Du är en sån bra vän! Så söt, så rolig (vår humor, hahahahaha som ingen förstår) så UNDERBAR! Jag kommer alltid finnas här för dig, även om jag sover - ring, om jag bor på andra sidan världen - ring, spelar ingen roll vad jag gör och vart jag är jag kommer alltid finnas där och du kommer alltid vara min Olivia, min storasyster, min vän! Jag älskar dig gumman!








Bästa minnerna och det kommer bli fler!♥


Kommentarer
Postat av: olivia den bästa lundmark

aw, ruvejda detsamma för dig, det finns ingen som du & våran humor aso HAHAHAHAHHA bästa, jag vet inte vad jag ska säga de finns lixom inga ord, jag älskar dig tills mitt hjärta säger stopp lillasyster ! <3

2011-01-07 @ 15:57:39
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback