Now I just wanna let you know, earthquakes can't shake us.

Jag är så irriterad, ååååh! Skolan gick bra och så, efter skolan åkte jag iväg till farmor men bajs att man inte fick en spårvagn (som jag verkligen älskar att åka) och fick istället åka buss, det tog 20 minuter för den att komma (den går varje 10:e minut), sen så när jag skulle åka till träningen så skulle det ta 20 minuter för den att komma, efter typ fem minuter står det 1 timma?! Men herregud, de borde fixa det här med bussarna och spårvagnarna här - det verkligen SUGER. Bara för det skulle jag få en halvtimmas träning och det sket jag i så jag ska träna här hemma, men ville verkligen träna basket och nu är jag jättearg! :@ Avslutar inlägget med en bild från idag och sorry för ett långt inlägg var tvungen och berätta det här och skriva av mig.


Håret har hållt asbra idag (y)


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback