Men okej?

Jaha, har inte gjort något speciellt. Väntar på att Emely ska komma och hämta mig. Kollade på sweet 16, men herregud vilken överbeskyddande pappa tjejen hade! Han tyckte inte man skulle ha kille när man är 16, de fick inte dansa snuskigt på festen och hon fick inte ens dansa nära killen hon gillade och hon fick inte ens ha en dejt? Man bara HALLÅ? VILL DU INTE ATT DIN DOTTER SKA FÅ UPPTÄCKA LITE KÄRLEK? Det om att dansa snuskigt, själv gillar jag det inte men folk får väll dansa hur de vill - deras problem liksom? Stör mig på programmet, hahaha så överdrivet och varenda avsnitt är likadant. Var tvungen att skriva det här, men avslutar med en fråga och en bild. VAD TYCKER NI?


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback