Mitt hjärta pumpas-pumpas resten av dagen då det får punka

Vaknade vid elva idag, woops! Skulle ju se på matchen som mitt lag spelar idag, glömde det helt och hållet. Idag är det ju plugg och städdag för mig. Men jag blev dock aldrig klar med städningen igår, typiskt mig! Men nu måste jag verkligen ta tag i det här så jag verkligen blir klar någon gång, vi ses under dagen? Men nej vi ses ju aldrig, hörs? Nej, ni hör mig inte heller. Typ läses senare? HAHA nu blev det bara fel, men vi hörs?!


Bild från våren 2010, vart är min tröja nu?


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback