It's like forgetting the words to your favourite song

God morgon! Vaknade halv 7 och är redan klar med allt, fast i och för sig så har jag varken plattat håret eller sminkat mig idag. Det är så skönt, att kunna klia sig i ögonen utan att tänka på mascaran och bara räcka ut tungan när det regnar - haha fråga inte om det sista! Har varit duktig och ta bilder till mitt naturliga och onaturliga foto som någon läsare önskade för länge sedan, på bilden ska halva ansiktet vara naturligt och halva onaturligt. Nu ska jag gå mot skolan, hej då!


Mitt naturliga utseende, börjar gilla mina lockar faktiskt. Men dom skiftar, är inte alltid samma lockar.


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback