I look up to the sky and now the World is mine, I've known it all my life and I made it!

Kom hem vid halv 6 och har nu fått i mig en mozarellamacka och biff, mums! Dunkar just nu musik och skall börja städa mitt rum för det ser ut som en bomb av kläder har fallit här. Jag och Arlinda var på stan idag och jag hittade 3 tröjor som jag verkligen älskar, lägger upp bilder på de och andra bilder från dagen sedan men först måste jag städa! Jag blir aldrig klar med det, för det är så tråkigt! Men nu måste jag ta tag i det här!


Har överhåret uppe idag, vill ha tjockare löshår så nästa gång jag köper ska jag köpa två stycken paket


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback