I can't love you this much




Vilken av de ska jag ha som header?


Hallå där! Nu sitter jag och kollar runt lite på internet, ska ta på mig lite mjuka kläder och ta bort sminket och så sedan blir det att plugga alla ämnen, jobbigt men det måste bli gjort (just nu har vi inte no och sådant så få inte panik). Ingen träning idag så blir nog en promenad med mamma. Sedan typ kolla på någon film? Får se hur det blir, jag bloggar senare!


Idag är det en sådan dag då man blir så ful på foto för mig!


Kommentarer
Postat av: linn andersson

första :D<3<3

2011-02-07 @ 15:58:36
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback