Videoblogg om elaka kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt sagt! :)

2011-03-11 @ 20:29:19
URL: http://elindejong.devote.se
Postat av: Amanda Stjärnskog

Gud, ruvejda. Shit alltså, helt seriöst, så rätt. Som sagt, man tjänar inte något på att trycka ner folk bara för att man själv kanske inte mår bra över hur man ser ut eller vad det nu är. Det är ingen idé att ens försöka lägga ens problem på andra, när det egentligen inte har något med dom att göra. Och du? Du är fin, och dom som inte tycker det, men jovisst. Klart dom får tycka det, bara att, varför i helvete sitta och skriva det till personer? Jag menar, hur lågt är inte det egentligen, sen att kommentera det anonymt också. Hur som helst, jag hoppas att folk tittade på det där och tog åt sig av vad du sa, samt lärde sig något. Du har helt rätt gumman

2011-03-13 @ 13:45:25
URL: http://ingenblogg.längre/:)
Postat av: leyla karabeg

sv; hahah aw (a) puss / KISSIE 2 HAHAHAHAHA omg..

-

Ruvejda, fyfan blev nästan tårögd när jag kolla på det här, du är så jäkla grym b-ruden och har aldrig hört någon säga nåt sånt här! du är verkligen en dyngbra förebild mot allt och alla! du har hjälpt mig så mycket nu under de här 4 minutrerna som du tillbringade för oss läsare osv! visste redan allt det om att inte ta åt sig och blabla, men det här var något extra som du lyckades slänga in och få det så jävla bra! keep it working bästavän, jag älskar dig, det vet du <3

2011-03-17 @ 19:43:37
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/
Postat av: Mr Kristoffer

TJO, kunde relatera till allt du sa 101%

2011-03-18 @ 18:21:58
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback