Träning & mat!

Skulle ju ta upp det här med träning men jag hade glömt bort det helt! Vi alla vet ju att det är viktigt att träna, eller? Man märker att många mest sitter framför datorn och inte går ut och rör på sig. Om man sitter en hel dag på rumpan i skolan är det jättebra med träning, då får man röra på sig och man kommer på andra tankar! Jag ser träning som ett sett att komma på andra tankar och att det är hälsosamt och viktigt, tränar hellre än att sitta framför datorn. Det här med att äta nyttigt, jag kan säga er att det är inte sådär jätteviktigt när man är i min ålder (15) men man kan ändå tänka på det, för vad du äter påverkar din sömn och sömnen påverkar koncentrationen. Bestäm att du t.ex ska äta onyttigt en gång i veckan som godis o s v och sedan vanlig mat annars, regelbundet också! Alltså ingen småätning, not good! Försök att bara säga nej till dig själv, det gör så att du kan lita på dig själv och du kan säga nej till större saker! Hitta en sport, om du inte fastnar för sport - träna bara några övningar! Du kommer må mycket bättre och det är det jag tycker är roligt med träning!


Basket är den sporten jag har fastnat för!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack gotte!

2011-03-19 @ 22:43:05
URL: http://fucknemo.blogg.se/
Postat av: hässän

Va gjorde du på din födelsedag? Hade du kalas?

2011-03-20 @ 20:38:53
Postat av: M I M I

basket är ävrsta kul :D längsen jag spelade det! haha!

2011-03-21 @ 21:25:06
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Leyla Karabeg

svar

hihi, aw!

love u gull1 <3

2011-03-21 @ 23:46:37
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatering?

2011-03-23 @ 13:25:12
Postat av: Ann - Marie

Asså hur lång tid tar det för dej ?

JAG VÄNTAR FORTFARANDE!

2011-03-24 @ 20:03:59
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback