Söndag

Hej! Sorry för sämsta uppdateringen, men jag inte haft tillgång till internet på hela dagen. Vaknade 8 och fixade mig inför match, sedan så spelade vi matchen och vi förlorade stort men de är 95:or och borde inte spela mot oss och de är säkert för fega för att förlora, jävligt taskigt. Men gjorde i alla fall 2 poäng, det är bra! Kom hem vid 5, kollade klart på grown ups och så städade jag och dansade. Ska sova strax, nu får ni bilder som jag bjuder stort på!




hur fan står jag, haha? Hittar ni mig?;)


Shnigg min jag gör, tänk att jag ser ut sådär när jag spelar. Attraktivt.




Kan inte sluta garva åt bilderna, hahahaha så himla ful man är när man spelar :(


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback