Peace, love, unity and respect.

Bilder från dagen

 


God kväll! Dagen har spenderats med några av tjejerna från mitt basketlag, vi grillade och badade. Haha vi var så dåliga på att grilla, men vi är så bäst ändå! Kom hem runt 17.00 och pluggade, sedan har jag haft spakväll med mamma här hemma. Vi har klippt oss, haft olivolja och äggula i håret och ansiktsmask och grejer, eller jag har det i håret och ansiktet nu, hihi. Ska duscha och sova, dagen var underbar, har fått en bikinirand också, hurnice? Ska sätta punkt, hoppas ni haft en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej, kika gärna in våran blogg och kolla på våran nya video som vi spelat in xD Varning för asgarv! Kram

2011-06-06 @ 22:11:50
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback