Nu är det glassigt!

Träningen gick skitbra, pluggade ju innan som man ser i förra inlägget. Nu känner man sådär att livet är glassigt, fast lycklig är man inte, det kan man aldrig bli? Varför finns det ordet egentligen? LYCKLIG, nej? Det finns alltid något fel. Kan fortfarande inte fatta att Sumo är död, nej, det är bara FEL. Men alla dör någon gång men det tar sin tid och komma över det! Men nu ska jag fixa rummet, det är alltid lite stökigt från morgonen (a), sen blir det att tvätta bort sminket och kolla på Fresh Prince of Bel Air tills man somnar. Är ledig imorgon och i övermorgon, 2 skoldagar den här veckan.. WHAT'S THE POINT WITH THAT? Hm...nu känner jag för att avsluta med en bild, kanske kommer ett kortare inlägg sen ;)


SLÄPPER ÄPPLEBILD, NAMNAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaah frukt o gräjjerr

2011-01-18 @ 23:30:22
Postat av: Emely

Sv: ja vi hjälper varandra (: <3

2011-01-19 @ 12:43:05
URL: http://coooki.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback