MHM!

Sup homieeeees?! Kom precis hem, nu har man ett busskort! Det är inte kallt ute, det blåser bara fast det är halt, men jag hoppas verkligen all snö smälter. Jag vill ha vår, älskar våren - att kunna ha på sig converse & lukten av asfalten, hehehe! Sen efter kommer ju sommaren ;) Om två månader fyller jag 15, wihooooooooooo byxmyndig, hahahaha skoja men 151515! (a)A(AA(A) Okej nu är jag lite för hyped, känner för att göra en videoblogg ska nog göra det ikväll. MEN FÖRST! Plugga, framtiden är viktig vettöööööööööh. Gud nu blev inlägget helt konstigt, hoppas ni förstod det mesta. Jag ska iaf plugga samtidigt som man se på Fresh Prince of Bel Air! ;)


YES MAN!


Kommentarer
Postat av: linn

sv: du är söt gumman ! <3

jo det är de :( snyft..

2011-01-17 @ 19:44:54
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback