Dag 2 - min första kärlek

Hm...vi kan väll ta typ första gången jag var kär, det var inte så länge sen typ i mars 2010 - eller oj det är snart ett år sen! Jag gillade en kille på min skola och ja varje gång han pratade med mig var jag nervös, varje gång han kom började hjärtat dunka snabbare. Sen typ tänkte jag alltid på honom och blabla. Menmenmen det hände inget fast det visade sig att han var en jättedålig kille så ja nu har jag släppt honom. Mahahaha plus är han ful nu!


Aloha! Vaknade halv 1 idag och ska möta mamma vid HC kl 14:20 så nu ska jag duscha och fixa mig, sen kmr nog en outfitbild upp! (:


HAHAHAHA okej typ helt oseriös sminkning, OK?! :D Mhahaha ge mig lugg fortfarande! >.<


Kommentarer
Postat av: M

Är det inte insidan som räknas? :)

2011-01-03 @ 15:41:03
Postat av: Ruvejda

M: Han har ingen fin insida och jag tycker ändå utseende har en stor poäng.

2011-01-03 @ 16:09:02
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Postat av: M

Då får du minus poäng :)

2011-01-03 @ 16:21:08
Postat av: Ruvejda

För mig betyder utseendet ganska mycket, man vill ju inte ha en ful kille?

2011-01-03 @ 16:44:19
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen vill ju inte få en ful tjej :)

2011-01-03 @ 17:03:42
Postat av: Mia

Haha det roliga blir när jag ska skriva om det för då blir det samma sak xd<3

2011-01-03 @ 17:05:08
URL: http://stylebymiia.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback