You can count on me like 1 2 3

God eftermiddag mina läsare, är nu på de näst sista punkterna i listan och det är dammsuga, byta lakan och damma! Det har verkligen inte varit mycket att städa, men det är jag som är så långsam.

I fredags så fick klassen information om att vi ska åka på klassresa till ett collo, där man inte kan använda mobil och måste gå på dass - men det verkar jättekul! Sommar, vattenskidor, sammarbetsövningar med klassen, åka ring efter motorbåt m.m! Längtar!

Men nu måste jag fortsätta städa, sedan ska jag ta en promenad med mamma med stavar - pensionär redan? Och efter det blir det att ta ett bad med hemgjord ansisktsmask och plugga samtidigt, chill! Oj vad långt det blev, men ville skriva lite om andra grejer ;)


HAHA, man får bjuda på sig själv va?


Min och Emelys fina samling, hahaha.


Kommentarer
Postat av: Emely

hahahahahahahah sommarens mcbesök (: <3

2011-02-06 @ 21:08:30
URL: http://coooki.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback