Runaway from me baby

Kom hem från träningen för kanske en halvtimma sedan, det tar så lång tid att åka buss från Stadium Arena! Ska sätta mig och plugga franska och engelska sedan så blir det att sova, träningen gick asbra - svettades skitmycket vilket känns bra efteråt. Är uttagen till match på Lördag då, ska bli roligt!


Vänster: Naturligt utseende Höger: Onaturligt utseende


Vänster: Onaturligt hår Höger: Naturligt hår
Det som är lite extra med mitt onaturliga utseende är att jag har långt hår då det är löshår och sedan plattat, ansiktet blir det inte jättemycket skillnad på eftersom jag har ganska ren hy, men det blir en lite piggare och renare look i mitt ansikte när jag har smink.




Kommentarer
Postat av: ruvejjjda

Nej Ruvejjjda, bara nej...

2011-02-10 @ 20:59:43
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback