Oseriösa jag!

Wilma: Fina bilder! När du gör dina photoshoots (jag har varit en läsare ganska länge), hur kan du hålla masken och vara seriös hela tiden? Om du nu är det XD
Svar: Haha, jag är verkligen inte seriös och kan verkligen inte hålla masken! Visar exempel nedan. För det första blir det tråkigt efter ett tag, för det andra kan det bero på den som står bakom kameran (i det här fallet var det Arjana och hon var väldigt oseriös hela tiden så jag kunde inte hålla masken haha) och för det tredje, kul och vara lite galen ibland. Kul att du läst min blogg länge!








HAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: emely

Sv: men det ståååår inte att du är inne hällelerO.o <33333

2011-02-20 @ 21:06:37
URL: http://coooki.blogg.se/
Postat av: arjana

im drunk pose HAHAHAH

2011-02-20 @ 21:29:39
Postat av: Nicole.

HAHAHAHAHAHA SISTA BILDEN

2011-02-20 @ 22:52:13
URL: http://fucknemo.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback