Hejsan!

Fråga inte om rubriken, ska snart på match i stadium arena - ska bli kul! Har btw städat rummet men måste faktiskt ta en bild sedan, men de kommer upp senare. Pluggade skitbra i bibban - perfekta stället för att plugga. Lånade en bok också, Besatt av Anne Cassidy. Det var längesen jag läste en bok och jag föredrar det än att se en film, älskar att läsa bok och sedan efter se en film som är baserad på den (då vet man mer om personerna i filme osv). Nu måste jag sätta punkt, vi ses senare ikväll.



Kommentarer
Postat av: Emely

fick inte tid imorgon förens klockan 3 men jag ringer dej snart (: eller kan jag ringa nu? (: <3

2011-02-24 @ 17:55:10
URL: http://coooki.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback