Bulls on parade

Kom hem för en halvtimma sedan och gissa vad? Våran klass vann tävlingen!!! Vi hade språkdag i skolan och skulle klä ut oss till ett land, vi valde Frankrike och var mimare, franssyskor(?) och fransmän. Själv var jag mimare och kunde knappt röra på ansiktet pga vattenfärgen man hade i ansiktet. Biobiljetter vann vi och nu har jag två för att jag hjälpte ju till med att hålla i en bosniskalektion, den gick jättebra men vi hade en kvart där vi inte visste vad vi skulla göra - hähä! Men nu får ni lite bilder av dagen, ska iväg och träna basket sen blir det och sova hos Arlinda så jag bloggar nog där! Nu måste jag sätta punkt så att det inte blir för lång, hej då!


Jag som mimare!










Haha måste berätta en lite rolig grej från fikan med Julia xD


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback