Gå upp på morgonen!

Jag känner många som har svårt att gå upp på morgonen så jag tänkte tipsa er lite om hur ni ska göra:
- Snooza inte, ni blir bara tröttare och fortsätter och så tappar ni tid.
- Ha vatten bredvid sängen i en kylväska och drick så får du igång kroppen!
- Gå upp direkt, ligg inte kvar (hör lite ihop med att snooza)
- Ha två kalla gurkor i en kylväska bredvid sängen och lägg de på ögonen när du vaknar, då får du mindre påsar under ögonen och piggnar till.
- Ta en dusch! Vem vet hur mycket du har dreglat när du har sovit och så är man ju så varme fter att man har sovit, om du tar en dusch känner du dig både fräsch och pigg! :)
- Gå en promenad ute, frisk luft är ju underbart när man är trött! Borde inte vara världens längsta promenad direkt! ^^

Det var allt jag hade.


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback