Musik: Bruno Mars

Efter att jag hörde låten Billionaire med Travie McCoy och Bruno Mars blev jag kär i hans röst, sen kom Just the way you are och så har jag lyssnat på hans album "It's better if you don't understand", han har så fina texter, så fin röst, så fint utseende, jag blir typ kär, haha. Så nu har han blivit en av mina favoriter, gå in på spotify och lyssna lite på honom, ett tips bara!


Kom hem nyss, nyckeln fastna typ i nyckelringen - hur lyckas man? Har prövat öronmuffar och de passar bra så ska nog klicka hem 2 par från H&M :D visar de senare, eller bläddra ner lite så får ni se. Ska göra kladdkaka nu, blev lite sugen. Vad önskas från mig ikväll? Videoblogg? Kommentera vad ni vill ha, haha :D

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback