Mhm!

Idag har jag köpt Julias "nyårspresent", köper presenter till folk för det blir ett nytt år eftersom att jag inte firar jul och får ändå presenter av vänner vill jag ge något tillbaks och det för något vi båda firar! :) Ska köpa till Emely, Olivia, Jessica, Emelie & Mia! Har idéer till alla och det är ju bra, nu är det pengarna som är viktigast :)

Vart i skolan idag och inget speciellt hände, men stannade i skolan och skulle göra prov men det blev inte så, satt kvar med Arlinda, Agnes & Cassandra istället ^^


Mupp!


Hahaha ögonen blir värsta konstiga men ge mig de här nördisarna! Ska göra en önskelista nu! :')


Kommentarer
Postat av: arlinda

men söta haha!:D<33

2010-11-27 @ 13:55:28
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Postat av: Hanna Sakana ~

sv: hihi lungt ! :)

jag köper pärlor i olika typ , leksaksaffärer , eller i panduro ! sen gör jag egna pärlplattor med dom ! ^^ och jaa dom håller bra , om man stryker dom rätt och så :D <3

2010-11-28 @ 06:29:20
URL: http://hannasakana.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback