God natt!

Idag har jag varit med barnen, men baaaajs jag blev försenad en timma! :$ Men de förstod mig vilket var skönt! Är snart klar med matten, sen är det bara mellansteg kvar! Kl 19.00 gick jag på basketmatch! Dolphins vann md 101-82!!! Dolphins är bäst! Men haha en som satt typ under oss var fan som en coach, fick väääärsta dampet bara "VAD FAN GÖR NI?!" och när några skulle gå, de ville ju gå förbi honom men sen haha när de kom på att han satt där gjorde de värsta ansiktsuttrycken bara "Oh no!", snacka om att jag dog av garv! När jag kom hem ser jag att min bror har skrivit "jag är bajsnödig" på min fb, hahahaha. Oj vad mycket det blev nu, men puss!


Bajram Šerif Mubarek Olsun, till alla mussar därute ! ♥


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback