1 november - bilder från igår



















Hann aldrig fota alla så det blev såhär istället :)


Kan berätta lite om igår. Vi kom dit någon gång vid fyra och Olivia, Emma, Davve och Wille hade inte kommit en. Olivia och Emma visste inte att vi skulle komma (vi hade ingen skjuts innan) men de blev chockade när de såg oss. Sen körde vi massa banor och det var jättekul! Maten där var sjukt god, spökhuset var inte så läskigt och i förra inlägget berättade jag om när vi blev skrämda. Klockrent med bästa smurfarna!

1 november idag och första dagen på höstlovet. Sen blir det prao två veckor som ska bli skönt det med, men måste ändå göra lite arbeten för skolan. Idag vill jag ut och fota med någon vän, sen umgås med lite vänner! :) Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Angelica Agge Lövdahl ;>

haha najs :D

2010-11-01 @ 16:02:22
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback