Mitt år:

ÅRET
Hur har året nolltio varit för dig? - Jättebra!
Bättre än förra året? - Ja
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - Sommaren & vintern för den var så kall!
Har du flyttat under år nolltio? -  Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många!
Isåfall vilken? - T.ex Kanye West - Runaway
Har du druckit alkohol? -  Nej
Har du kysst en främling? - Nej

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nolltio? -
Sådär
Har du varit kär? - Ja och verkligen påriktigt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? -  Det du!
Har du skämt ut dig? - Gör det ofta, mhaha!
Har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? - Nej
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Nej
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Det du!
Har någon varit elak mot dig i skolan?- Ja, fast jag hämnades!
Hatar du ngn på din skola? - Inte gillar bara
Har du gjort ngt framsteg? - Ja
Haft alla rätt på ett prov? - Ja

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? -  Ja!
Har du förlorat en vän? - Ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? -  Nej
Har du många killkompisar? - Ja




Kommentarer
Postat av: Anonym

Firar muslimer inte något annat "år" eller vad jag ska säga :P



Undrar bara :)

2010-12-31 @ 15:10:38
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback