Frågestund = avslutad!


Arlinda
Vem snyggaste killen på hela jorden?
Är du oskuld?
Vem är din bästavän?
:D:D:D

Svar:
Bruno Mars
Ja
Emely
:D:D:D
Anonym
Hur brukar du fixa ditt hår och hur sminkar du dig ? :)<3

Svar:
Fixar en video imorgon för idag ser jag jättetrött och konstig ut!
Isabella Le
Kan du göra fler videoklipp

Svar:
Ska försöka göra en varje vecka men för det behövs mycket inspiration!
L1CKY ;*
Varför börja du blogga?
Hur många unika läsare har du?
Varför så söt?
Älskar du mig? (a)
Vem är snyggast i 8an & 9an på våran skula? ;))))

älskar dig
pusss<3

Svar:
Först ville jag testa hur det är och nu har det bara blivit roligare och roligare, tycker det är kul och dela med mig av mina tankar, bilder och så.
Går upp och ner men typ runt 60-80 kanske.
För Gud skapa mig så, detsamma om dig!
Dum fråga, klart jag gör.
Hemligt ju, säger till dig en annan dag!
Jag älskar dig med, puss!
NICOLE ANDRÉ
Vad lyssnar du på för sorts musik?
Hur många syskon har du?
I vilka butiker handlar du mest kläder?
Puss

Svar:
Olika, men hiphop och pop. Allt funkar faktiskt!
Två
H&M, Monki & Gina Tricot!
Puss

Emely
Varför vill du dansa salsamed jessica i skolan?
Vem är bästa?
Är justin bieber en sötnöt? (jag tyckerd det)
Är du stolt över mej?
Varför byter du bloggnamn hela tiden?
<333333

Svar:
Det är kul
Förstår inte frågan men vem är bäst det vet jag inte.
Funkar
Ja
För att det blev alltid problem med någon av bloggarna, man kunde inte kommentera och fixa designen osv. Tycker inte jag gör det hela tiden men okej!


Adrianna
~ hur länge har du bloggat? :D
~ har du fixat din design själv? :)<3

Svar:
Ett år ungefär.
Ja.

Anonym
Vem älskar du mäst på hela denna jord? du får bara välja en.

Svar:
Mamma, fast jag älskar alla mina vänner och min familj! Men mest mamma blir det nog.

Anonym
Vilken kamera använder du?

Svar:

En casio exilim, sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: arlinda

Är justin bieber en sötnöt? (jag tyckerd det)

=

Funkar



WTF RUVEJDA????????????????????????? HAVE U LOST YOURE MIND!?

2010-12-19 @ 19:26:29
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Postat av: M I M I

hahaha justin bieber!

fick också en sån fråga typ när jag hade frågestund xD

2010-12-20 @ 11:08:00
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Innan du kommenterar, läs det här! - Alla kommentarer som anses som kränkade tas bort, så det är ingen idé att kommentera något elakt. - Om du ska fråga "allt bra?" eller "gjort idag?" kanske du ska kolla i inlägget, det kanske står där! - Ingen reklam, tack! - Frågestundar - frågar bara folk jag känner! - Bloglovininbjudningar - följer bara mina favoriter! Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback